Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Betoniranje istine u Švajcarskoj

Komentari (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 30 april 2010 12:23
Spetsnaz
Iako nemam obicaj da se obracam licno autorima tekstova , ovaj put bih imao nesto da zamolim G Karganovica .
Postovani G. Karganovicu .
Iam vec vise od godinu dana kako pratim sve vase radove i tekstove koje napisete . S obzirom na to da ste gole i neposredne cinjenice o " Projektu Srebrenica " manje vise jasno i glasno objavili i da je to jedini dosad objavljen dokument koji osvetljava ceo dogadjaj oko Srebrenice . Molio bih vas jednu stvar , a to je da malo vremena i istrazivanja posvetite istrazivanju politicke i obavestajne pozadine cele " Afere Srebrenica " ali i o ucescu "nase strane" u celom dogadjaju . Postoji do sada gomila teza, svedoka i drugih ljudi koji otvoreno pricaju o ucescu nekih nasih obavestajnih krugova u tim dogadjajima , a nekim drugim vrlo slicnim kao sto "Ovcara " i "Hladnjaca "
Preporuke:
0
0
2 petak, 30 april 2010 12:29
Goran Jevtović
Bravo. Šta drugo napisati.
Preporuke:
0
0
3 petak, 30 april 2010 13:10
Istina pa pravda!
Bravo, bravo, bravo, za svaki Vaš napor, za svaki Vaš članak! Bog Vas blagoslovio, jer ljubavlju tragate za istinom. Pismeno, utemeljeno, razložno, smireno, istinito, s verom. Nastavite tako, molim Vas!
Preporuke:
0
0
4 petak, 30 april 2010 13:21
Kiza
Hajde da se ne pravmo blesavi. Pitanje je, samo jedno i kao uvek, ko finansira Memesevicku? Odgovor: onaj isti ko je "zabetonirao" istinu o Srebrenici ogromnim parama, kojima su podmicivani Zapadni politicari i novinske kuce. To su pare uticajnih i bogatih sunitskih zemalja - Saudijske Arabije, pre svega.

Ni novinske kuce, ni politicari koji su, najvise zbog para, ucestvovali u satanizaciji Bosanskih Srba i Srbije, pocevsi od Klintona i Blera, nece dozvoliti da se razvali beton i cuje istina. Posle optuzbi za ratne zlocine u Iraku, samo bi im nedostajalo isto za bivsu Jugoslaviju.

Srbi treba da shvate da je Srebrenica vec dobila poziciju tolomejskog sistema. Ispitivanje istine ce uvek biti ravno jeresi i bice kaznjavano na svaki moguci nacin, lomacom na javnom trgu kad treba.
Preporuke:
0
0
5 petak, 30 april 2010 14:31
Saša
Očigledno je da su se počele javljati pukotine u "betonu",treba nastaviti sa bušenjem.
Preporuke:
0
0
6 petak, 30 april 2010 15:50
mediji
Proveo sam tri dana sa izbeglicama, i Srbi su prema njima korektno postupali.’ Takođe: ‘Muslimani su provocirali Srbe da otvaraju vatru. Oni su nama pucali iznad glava, očekivajući da će Srbi da pogode nekoga od nas, tako da bi za javnost Srbi i dalje ostali negativci.


G. Karganovicu, sve cestitke i pohvala na Vasem ulozenom trudu i vremenu. Sto neko rece, vec se naziru prve pukotine u betonu odn. u tom konstruktu, zvanom "genocid" u Srebrenici. I ja sam misljenja da je tamo bilo ratnog zlocina odn. odmazde uglavnom za provokacije tj. strasne zlocine nad srpskim civilima u Kravicama, Bratuncu itd.

Misljenja sam da ce oni tom nerealnom pricom postici samo ucinak "bumerang" tj. raskrinkace sami sebe. Isti metod prikazivanja crnog kao belog tj. zamene teza koriste upravo sada na W.S. gde lose vesti postaju dobre vesti. Samo jos kupuju vreme.
Mislim da su neke zemlje na tom konstruktu vec puno naucile a na Srbiji se samo izivljavaju kao "pobednici". Nisam neodgovoran i tome sl. ali mislim da mogu ovu izglasanu "deklaraciju" da okace macku o rep mada ona da budem realam predstavlja dokumenat na koji ce se rado pozivati u nedostatku argumenata itd.

Nabavite najnoviju knjigu Nikole Sajni-ja gde su izneti neki zanimljivi prevodi.
Preporuke:
0
0
7 petak, 30 april 2010 20:07
Peter RV
Gospodine Karganovicu, zadivljen sam vasoj istrajnosti u nejedakoj borbi da se uspostavi istina o Srebrenici. Uhvatili ste u kostac sa mocnim neprijateljima. Vasa je bitka ,Davida protiv Golijata, tako da je konacni izhod, u najmanju ruku receno- neizvjestan.
Vas napor je od vanredne vrjednosti za Republiku Srpsku koja je pod konstantnim prijetnjom da se unisti. Jedino sto je moze spasit je - istina.
Neprijatelji su vam mnogobrojni. Republika Srpska je vaznija za Srpstvo od same Srbije koja bijedno drhti kao zaba hipnotisana od zmije, pred njenom Evropom. Vlada Srbije vec ocigledno kolaborise za unistenje RS, sa njenom 'srebrenickom rezolucijom'.
Ako bude srpskoga preporoda, docice iz Bosne -sa istinom. Srbiji ce trebat barem pola vijeka da izadje iz moralnoga mulja u kome se nasla. Na to se ne moze cekat skrstenih ruku. Svi i sve na odbranu RS!
Preporuke:
0
0
8 petak, 30 april 2010 21:19
zoran
Svaka čast na tekstu,nažalost pomoći od Vlasti iz beograda nema jer cilj ove vlasti je opstanak .Ovu vlast ne zanima ni Kosovo ,polako se udaljava i Vojvodina a Srebrenica je tek tema za sebe po njima .Najbolju ocenu tzv Genocida u Srebrenici je dao DR.Samarđić jer pri oceni da se u Srebrenici dogodio genocid Hag je pošao od pogrešne premise a to je da će se tek utvrditi broj žrtava i da po saznanjima bi TREBALO da se tamo nađe oko 8OOO žrtava genocida odnosno streljanih muškaraca.Na stranu što niko u EU neće da prizna da je Srebrenica rezultat masakra nad srbima u okolini Bratunca u kojima su ubijana čak i mala deca pored žena i staraca.
Zašto ova vlast ne želi da se dozna prava istina o Srebrenici pa i pre i posle nje ,jer samo tako može do pomirenja naroda na ovim prostorima.Ne želim da pravdam samo srpski narod jer i među nama je bilo zločinaca ali trebaju NVO u srbiji da se pozabave i zločinima nad srbima jer će tako dobiti više pristalica a to im je valjda cilj doći do istine.
Preporuke:
0
0
9 petak, 30 april 2010 21:28
Stefan Karganović
Rado potpisujem svaku reč koju je napisao čitalac Peter RV, i zahvaljujem mu se na komentaru, sa samo jednim izuzetkom. Da li je čitaocu poznat ishod boja između Davida i Golijata? Neka proveri u Starom zavetu, 1 Samuilo 17.
Preporuke:
0
0
10 petak, 30 april 2010 21:39
Pišta
U tekstu Karaganovica pominje se i Korac dr. Zarko. Nezahvalno je nagadjati sta motivise pomenutog Koraca u celokupnom njegovom politickom i medijskom angazmanu.Verovatno je krajni cilj "misije" da nas ubedi da smo krivi za sve, zbog cinjenja ili necinjenja, iako to nema blage veze sa realnim stanjem stvari.Kako bilo, centri koji stoje iza Zareta vec odavno su odlucili ko ce biti zrtveno jagnje, a sto im bas dobro dodje kada na Balkanu izigravaju "dobrotvore" ovdasnjih muslimana, za razliku od onih u Iraku, Palestini ili na nekom trecem mestu!
Preporuke:
0
0
11 petak, 30 april 2010 22:19
PETI ELEMENT
Ne vredi Stefane.
Za dobro se treba boriti kao vojnik, a, koji vojnik može sam dobiti rat?
Preporuke:
0
0
12 subota, 01 maj 2010 01:36
Peter RV @Stefan Karganovic
Dobili ste samo polovinu od mojega komentara. Kao po obicaju, 'slobodna misao' na ovome sajtu je podvrgnuta tabu-ima njenoga cenzora.
Nikakve zahvalnosti od vase strane. Vi zasluzujete najveca srpska odlikovanja. Sa takvom inteligencijom, hrabroscu i patriotizmom, pocinjem da vjerujem da David moze ponovo pobijedit. Samo naprijed.
Preporuke:
0
0
13 subota, 01 maj 2010 01:43
Sanja BL
Slažem se da su pukotine evidentne i da samo treba nastaviti sa bušenjem. Posledica ovoga, ako sve bude kako treba, biće povećan tiraž pomenutog lista! Ovoj gospodi treba pomoći, na sve načine! Nego, vrlo su značajni ti "zakoni"! Pošto muslimani u BiH uglavnom zauzimaju mjesta u raznima Agencijama za evropske integracije, vrlo često izmišljaju uslove koje BiH navodno treba da ispuni sa ciljem približavanja EU, koje nekim čudom EU uvijek prihvati. Jedan od uslova bio je izmjena Krivičnog zakona i ZABRANA NEGIRANjA GENOCIDA. Razlog zbog kojeg se insistira na tome svi znamo! Naravno to nije prošlo, a da jeste ne bi bilo ni ove Vladine odluke niti bi bilo ko više mogao da pisne o Srebrenici! Sve što više saznajemo o ovome sve sam ubjeđenija da se u julu 1995. zapravo ništa nije ni desilo! Vrlo je moguće da je ubijen mali broj ljudi u osveti zbog toga što je neko u njima prepoznao ubicu svoje porodice u Kravici, Biljači, Sasama, Zalazju... Ne smijemo zaboraviti da se tamo svi poznaju, mali je to prostor. Šta je ko kome uradio, svi oni znaju! Vojska i general Mladić to nikako nisu mogli kontrolisati! Svi ostali su izginuli u međusobnim borbama, minskim poljima... Samo treba istrajati na ovome. Vlada RS treba najozbiljnije da se angažuje jer ipak državne institucije imaju težinu! Da je sve počelo da se odmotava govori i nemir i sukobi unutar muslimanskog korpusa. Naime, Mirsad Tokača koji je onih dana kada je Borisova skupština usvajala sramni dokument rekao da je na spisku 500 živih! Nećete vjerovati, ali isti je tužen, nedavno, Bog te pita zbog čega. Opet, mi znamo šta je i tu u pitanju! Zatim, malverzacije u Institutu za traženje nestalih, trgovanje tijelima, pranje novca, pogrešne analize! Prema svjedočenju bivšeg pravnika u pomenutom Institutu, takođe muslimana, izgleda da se vrlo često dešavalo da se porodicama predaje "pogrešno" tijelo, sahrani se, poslije se ispostavi nešto drugo... Još jednom, treba pomoći ovim ljudima u Švajcarskoj! Svaka im čast, kao i Vama g. Karganoviću!
Preporuke:
0
0
14 subota, 01 maj 2010 02:39
kosanka
Hvala gospodine Karganovicu na Vasoj doslednosti i
iscrpnom izvestavanju o dogadjajima vezanim za
zlocin u Srebrenici.Srebrenica je nazalost i jedan
veliki politicki problem,jer sto vise idemo dalje
uocava se pozitivno razmisljanje mnogih novinara,
knizevnika,lekara,pravnika i ostalih iz zemalja
zapada,koji zele pravu istinu u vezi Srebrenice.
Nesporno je,da se u Srebrenici desio zlocin,ali
nakon 15 godina mnoge stvari nisu raznjasnjene u
vezi ovog zlocina .Svedoci smo pronalazenja zivih,
zatim broj iskopanih leseva ne odgovara brojki od
8000.Smatram,da imamo pravo da saznamo istinu bez
obzira kakva ona bila.Postavlja se pitanje,kome
smeta,da se sazna prava istina o ovom dogadjaju/
Preporuke:
0
0
15 subota, 01 maj 2010 04:32
Vanja
Po prvi put jedan americki pisac pise istinu o BiH ratu i odstupa od uobicajenih dfalsifiklata, a stvari zove pravim imenom.Ima mnogo dokumentarnih podataka, a spominje i Srebrenicki falsifikat.Barem meni je knjiga pruzila mnogo podataka cak i o Sarajevu i ako sam mislio da o tom gradu iz ratnog perioda znam dosta.
Naslov knjige:

NESVETI TEROR

Autor.DZON ROBERTS
Preporuke:
0
0
16 subota, 01 maj 2010 04:44
Vanja
Procitao sam nedavno fantasticnu knjigu americkog pisca, koji je radio kao obavestajac za vreme ratova na Balkanu. Iz pve ruke, bez uvijanja, sa mnogo, mnogo podataka, i dokaza za svoje tvrdnje on opisuje Balkanske ratove, i razoblicava svu laz koja je ispletena od prvog pucnja.Po prvi put jedan americki pisac pise istinu. Razbija u paramparcad muslimanske falsifikate,od prvog pucnja na Carsiji, Dobrovoljackoj, Markalama, Srebrenica,samo jedna laz u nizu, itd.Razoblicava ulogu Irana, S.Arabije, Hrvatske Slovenije i mnogih drugih koji su od pocetka bili protiv Srba.Iz temelja razbija konstrukciju o agresiji, genocidu i mnogo toga drugog. Sa mnogo prikupljenih podataka, argumenata,dokaza, govori o celom toku, sve do kraja rata. Ulozi mudzahedina, i svetskog Jihada.Veoma korisna knjiga kao karika o istini o Balkanskim ratovima.Sto je vazno napisana iz prve ruke, svedoka i na neki nacin i kreatora BiH mita.
Naslov knjige:

NESVETI TEROR

Autor.DZON ROBERTS
Preporuke:
0
0
17 subota, 01 maj 2010 08:59
Miloš Stanković@Stefan Karganović
Autor se nekoliko puta pozivao na knjigu Žerminala Čivikova o Srebrenici. Pošto bih želeo da pročitam istu, molim autora da mi objasni kako mogu da je nabavim. Inače, država Srbija će morati pre ili kasnije da dovede zvaničnu verziju u pitanje tako što će tražiti da se ispitaju sledeće činjenice:
1. Koliko ljudi sa "spiska 8000" su još uvek živi ili su preminuli nakon avgusta 1995?
2. Za koliko ljudi sa "spiska 8000" postoje forenzički dokazi da su likvidirani? Nad onima koji su poginuli u borbama sa Vojskom RS nije počinjen nikakav zločin, pogotovu ne zločin genocida.

Bez utvrđivanja ovih činjenica je bespredmentno donositi bilo kakve rezolucije, pisati udžbenike istorije, tužiti bilo koga. Oni koji insistiraju na zvaničnoj verziji su, ili totalne neznalice, ili jako zlonamerni ljudi, ili, još gore, i jedno i drugo.

Hvala autoru na još jednom tekstu.
Preporuke:
0
0
18 subota, 01 maj 2010 10:15
Mile Bre I
Gospodine Karganoviću!
Molim Vas da ne obraćate pažnju na komentar "petog elementa". Nastavite borbu za istinu na svoj način. To doprinosi rasvetljavanju zbivavanja na prostorima Srebrenice, pa i cele BiH. Saznanja do kojih dolazite i objavljivanjem teksta o tužbi u Švajcarskoj, saznajemo i za gospođu Fadilu Memišević, kao i za njenu organizaciju. Pored ovoga, cenim Vaše tekstove, što su pisani isključivo na srpskom jeziku, izbegavajući strane izraze, pa su tako prilagođeni široj javnosti. Molimo Vas da istrajete!
***Njihova ISTINA***
* Pođimo od pretpostavke, da su navodi "suprotne strane" tačni. Zna se motiv (istrebljenje muslimanskog stanovništva, udruženi zločin) zatim počinilac zločina (g.Mladić) i broj žrtava (preko 8 000). Pod izgovorom da je negiranje genocida kažnjivo, pokušava se osporiti i pravo saznanja istine. Ako su gore navedene tvrdnje tačne. čemu onda zabrana istine? "Betoniranjem" zabranom rasvetljavanja istine, a smatrajući da je proteklo dovoljno vremena, žele nametnuti svoju istinu. Baš tom zabranom postižu suprotno dejstvo. Bumerang koji će nihove tvrdnje uništiti.
***Naši i moji zaključci***
* Analizirajući slučaj Srebrenice, pa i nepotpunim podatcima kojima raspolažemo, ipak možemo doći do važnih zaključaka. Naime ako se upitamo ko prikriva istinu, možemo sa sigurnošću zaključiti da Fadila Memišević, Tadić, haško tužilaštvo i drugi (kao i sve njihove ulizice) zasnivaju tvrdnje na njihovim "činjenicama" (poznavajući prave namere). Oni nisu začetnici takve teorije, nego samo svojim tvrdnjama i nazovimo "istinama" doprinose da se NEČIJE zamisli do kraja sprovedu. Manipulacijom nekih podataka, dolaze do verovatnoće koju žele prikazati kao "čvrste" i jedine istine. Pozivaju se na presudu MSP, a koji se poziva na presudu haškog tribunala, a ovaj donosi tu presudu g.Krajišniku(pokušali g.Miloševiću) koja je utemeljena na sumnjivim činjenicama. Danas tu istinu mogu potkrepljivati i deklaracijom Skupštine Srbije. Veoma mutno, a najzamućenije kod samog izvora.
Preporuke:
0
0
19 subota, 01 maj 2010 10:15
Mile Bre II
Sigurno je da su nekim važnim izvršiocima poznati i sami naredbodavci i kreatori ovakve Srebrenice. Zasigurno je nekima u muslimanskom vrhu u Sarajevu poznat i "pronalazač" događaja, sa kojim imaju nečeg zajedničkog. Jedna od važnih preteča "izuma"je svakako slučaj Ovčare. Slede "red za hleb" i Markale (te drugi). Povlačenjem Markala iz optužnica g.Karadžića, upućuje nas da postoje suprotni dokazi kojima se potkrepljuju i slabosti te da je "muslimanska" (izvinjavam se časnim muslimanima) istina veoma ranjiva. Obelodanjivanje istine i žrtvovanje sopstvenog naroda od strane muslimanskih vođa, svakako bi izazvalo nepovoljnu reakciju kod muslimanske javnosti. Šta imaju zajedničko "Ovčara", "Markale i red za hleb",Srebrenica i Kosmet? One su bile opravdanje "međunarodnim snagama" za "kažnjavanja" srpskog naroda. Svedoci smo da su u tim vremenima svaka protivljenja Srba pre kažnjavanja (iako često primljena sa sa potvrdnim klimanjem glavom), nisu urodila plodom. Držeći se plana tvoraca i stavljanjem "pravde"na jednu stranu, prigovori nisu mogli biti uvaženi. Po mom mišljenju, nećemo se osloboditi optužbi sve dok se ne rasvetle i obelodane planovi zajedno sa naredbodavcima. Pored izvršilaca zločina (motiv materijalna nagrada), najteže nam padaju postupci Tadića(Efijalta) sa deklaracijom, čime je izigrao ukazano mu poverenje na izborima. I sa velikom verovatnoćom, poznati su mu i sami izumitelji planova Srebrenice, a time i svih ostalih slučajeva. Verujmo u ISTINU!
Preporuke:
0
0
20 subota, 01 maj 2010 11:06
Tatijana
Vredi nama sve ovo što pišemo. Osećamo mi to i znamo, zato se i borimo i na ovaj način. Manje treba nama napora da pobedimo istinom i pravdom, nego što je njima trebalo da zaslepljuju svojim lažima. Jedna mala tačkica blještave biline na crnom je neverovatno upadljiva. I ima, naravno po njih, opasnu tendenciju da se širi. Uočljivo je to i te kako.
Preporuke:
0
0
21 subota, 01 maj 2010 13:32
Stefan Karganović
Čitalac Miloš Stanković pita gde bi mogao da pročita knjigu Žerminala Čivikova "Krunski svedok" o Draženu Erdemoviću. Knjiga se sa pratećom dokumentacijom nalazi na našem internet sajtu:

http://www.srebrenica-project.com/sr/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=22&Itemid=19

U delu koji je na srpskom, u odeljku "Knjige o Srebrenici," naćićete tamo ovu knjigu, kao i "Stradanje srpske Srebrenice" od dr Ljubiše Simića i "Duhovni genocid" od prof. Slobodana Mileusnića. Sva tri dela toplo preporučujem čitaocima koje zanima ova tematika.
Preporuke:
0
0
22 subota, 01 maj 2010 14:08
PETI ELEMENT
@ Mile Bre I

Zaista ne pripadam komentatorima koji komentarišu komentare, čak i kada dobijem komentar na sopstveni. Ovog puta, pak, želim da primetim da Vaš komentar nije plod apstrahovanog posmatranja problema i da je pojednostavljeno protumačen moj, u komentaru iznesen stav, o potrebi angažovanja robustnih institucija države i naroda, mislim najpre na SANU i Univerzitet, a potom i na kulturni establišment i nezavisnu, kritičku misao autonomnih i suverenih intelektualaca, kojima zasigurno pripada i g-din Karganović, kako bi projekat autora teksta (rasvetljavanje istine o događajima u Srebrenici) imao šanse da osnaženo i konsenzualno podržan bude suprotstavljen građanističkim projektima aktuelne vlasti.
Srdačan pozdrav.
Preporuke:
0
0
23 subota, 01 maj 2010 20:57
MilošStanković@Stefan Karganović
Hvala!
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 02 maj 2010 02:18
Sokenekos
Tatijana je to baš lepo rekla. Šta drugo reći g-Karganoviću nego HVALA i OD BOGA VAM ZDRAVLJE!!!
Da ponovim reči velikog Gandija: "Prvo ti se rugaju, pa ti se smeju, pa te napadaju, pa ti pobediš!"
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 02 maj 2010 03:15
Kiza
Svako postovanje i divljenje g. Karganovicu za nastavljanje borbe za istinu o Srebrenici.

Medjutim, treba ipak shvatiti da je istina nedostupna opstoj svetskoj javnosti. U danasnjem svetu "istina" je samo ono sto je placeno debelim parama, besplatna istina odavno vise ne postoji (verovatno jos od Prvog Svetskog Rata).

Prvo, postoji ogromna asimetrija u finansijskim mogucnostima Srbije i zemalja koje su betonirale "istinu" o Srebrenici. Drugo, svi oni koji su lagali i izazivali ratove na Balkanu, sada imaju dozivotni interes da se istina sakriva.

Ove dve cinjenice zajedno garantuju da se istina nikada nece cuti, izuzev u obskurnim malim, jeftinim medijima. A i tu ce pokusati da je uguse.

Konacno, jos jedna stvar koju Srbi zaista treba da shvate je da nisu samo oni zrtve medijskog betoniranja. Muslimani, pre svega afganistanski i iracki, su jos cesce zrtve ovog globalnog sistema lazi. Izbacivanje beba iz inkubatora od strane Irackih vojnika u Kuvajtu, otsecanje lakiranih prstiju zena u Afganistanu od Talibana, su tipicne bezocne lazi koje se prostiru globalnim lazo-sistemom.
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 02 maj 2010 09:37
Sokenekos
@Kiza
Zvučite kao da ste član stranke nevernog Tome. Evo, jedan čovek se bori, pa koliko je već postigao? Sama činjenica da je istina na našoj strani i jeste njegov najveći i jedini adut. Kako bi inače išta bio u stanju da uradi? Žao mi je ako nism u pravu, ali nisam mogao da odolom. Samo mislite na 'belu tačku' na crnoj pozadini. Nada umire poslednja!
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 02 maj 2010 23:07
Mile Bre
***Vanja je dotakao temu knjige NESVETI TEROR pisaca DŽona Šindlera. Međutim o ovoj knjizi je pisano još 11.06.2009-te u NSPM. Pisac članka je Saša Gajić, koji govori da je DŽon dao između ostalog i osvrt sa intersantnim podatcima o dešavanjima u Srebrenici. Knjiga je bila promovisana prošle godine na Niškom pravnom fakultetu. Ako Srbija nemože ili "nesme", da li bi mogao neko iz RS da snimi film po ovoj knjizi? U knnjizi je mnogo toga rečeno.
***I ne samo DŽon, ima dosta stranih pisaca o istini u Srebrenici. Moram napomenuti da je i u Srbiji (pre izglasavanja deklaracije), bilo zapaženih dejstvovanja na temu "Srebrenica". Mediji su sasvim "tiho" i "stidljivo" obrađivali ovu temu (čast izuzetcima). Moram napomeniti da su bili zahvaljujući zalaganju organizaciji "Dveri Srpske", prikupljeni brojni potpisi intelektualaca i društava (uglavnom van Srbije), koji su se potpisima upućenim predsedniku Tadiću protivili deklaraciji. Međutim Tadić nije imao "sluha" za vapaj naroda, očajnu RS pa ni za ove potpise (Već sam napominjao napore i drugih u mom komentaru u NSPM na tekst g.Dodika: Neću pečat na mom narodu). Nažalost "mrak" koji je vladao na ovu temu u medijima Srbije, uskratio je mnogima saznanja o ovim delovanjima.
***Kako vidimo g.Karganović nije usamljen, što nikako ne umanjuje njegova zalaganja da se dođe do istine o Srebrenici. Naprotiv, njegovim tekstovima i podatcima, daje nam svima nade u budućnost, bez ljage nanete deklaracijom. Uzdajmo se u njegovu istrajnost. Poželimo mu zdravlja i neka ga Bog poživi.
Preporuke:
0
0
28 utorak, 04 maj 2010 00:23
Milodan
Novi prilog za utvrđivanje istine u vezi sa događajima u i oko Srebrenice u julu 1995. godine, koji ne bih komntarisao.
22/04/2010 21:12 | Sarajevo
Identifikovano 527 žrtava
Autor: Beta
Sarajevo - Organizacioni odbor za obeležavanje 15. godišnjice genocida nad Bošnjacima Srebrenice saopštio je da se očekuje da će u naredna tri meseca biti identifikovano između 700 i 800 posmrtnih ostataka žrtava, koji će biti sahranjeni u Memorijalnom centru u Potočarima 11. jula.
Do sada je od tog broja identifikovano 527 žrtava, a Organizacioni odbor se nada da će i ostale žrtve biti identifikovane do 11. jula, kada se obeležava Dan sećanja na genocid u Srebrenici. U Memorijalnom centru u Potočarima do sada je sahranjeno 3.749 identifikovanih osoba.
Memorijalni centar je sagrađen 2003. godine, a otvorio ga je bivši predsednik Sjedinjenih Država Bil Klinton. Subota, 11. jul, proglašen je danom žalosti u Federaciji Bosne i Hercegovine, ali ne i na teritoriji cele države BiH.
Preporuke:
0
0
29 subota, 08 maj 2010 01:18
@Milodan- Sanja BL
Oni očekuju, oni se nadaju, oni su identifikovali, sahranili pa porekli da su neki sahranjeni žrtve iz jula... Nemojte vjerovati svemu što pročitate tamo! Institut za identifikacije je leglo kriminala, šverca posmrtnim ostacima, pogrešnih identifikacija... o čemu govore muslimani iz tog Instituta. Niko ne garantuje da među sahranjenima nema i drugih! Pukotine u mitu su očigledne i sve će vrlo brzo da izađe na vidjelo! Upornost, to je ono što je potrebno!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner